zaterdag 8 februari 2014

Lola!

Hier is ze dan het muisje Lola. Het heeft even wat voeten in de aarde gehad. Ik had namelijk een franstalig  boek, maar ik kwam niet uit de vertaling. Verschillende mensen hebben me aangeboden om het te vertalen, maar kwamen er toch ook niet uit. Toen toch maar het boek verkocht en een duits boek ervoor terug gekocht. Het muisje moest komen daar was ik verliefd op geworden toen ik de cover van het boek zag.
Ben nog niet helemaal tevreden over de snorharen vind ze toch wat donker.

Maar hier is ze. Ze klimt eerst heel elegant zelf op de plaats waar ze op de foto gaat.

 
 
 
 
 
 
 
Fijn weekend allemaal!
gr lisette

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!! Daar wil je wel een huis vol van hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is leuk.
    Groetjes Patries.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig hoor! Een tip voor snorharen: die plastic dingetjes waarmee de kaartjes aan kleding bevestigd worden.... Knip ze af vlakbij het ene pootje, dan kun je de spriet door je haakwerk steken (eventueel het eindje vastnaaien) en vervolgens op maat knippen.

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach lieve Lola...Te leuK! groetjes Lisanne
    draad en praat....

    BeantwoordenVerwijderen