zondag 15 december 2013

Ienie mini muisjes!

Deze week ben ik bezig geweest met ienie mienie projectjes.
Allereerst hele kleine muisjes van vilt. Het is een 5tal eigenlijk, maar ik heb er nu 2 af.



 


Zo zie je goed hoe klein ze zijn.

Verder wilde ik nog kerstballen haken, maar de 2e lukte echt niet dus ben ik ermee gestopt.
Veel te klein voor mij. Het was de bedoeling dat het een hertje werd, maar ik kreeg het niet voor elkaar dus ben ik gestopt.

Gelukkig is mijn jongste dochter ook wel van het knutselen dus die heeft wat kerstballen gemaakt van piepschuim ballen en lontwol.


Groetjes lisette

7 opmerkingen:

  1. Superlief die vilten muisjes :D
    Vind de piepschuim Kerstballen en de gehaakte Kerstbal ook hartstikke mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je muisjes leuk geworden en schattig!
    Al vind ik de kerstballen ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een liefies die muisjes !!!!zo schattig en die kerstballen zijn ook zo mooi.

    Liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat een schatjes zijn die muisjes!
    De kerstbal met boompje erin vind ik heel leuk geworden, knap gedaan!
    Maar de kerstballen van je dochter zijn ook super! De appel valt duidelijk niet ver van de boom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleine muisjes zien er echt lief uit. En jouw kerstbal mag er ook zijn.
    Complimenten aan je dochter voor haar kerstballen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een schatjes die muisjes , die kerstballen zijn ook mooi hoor,
    maar ik hou van die muisjes.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen