dinsdag 22 oktober 2013

Dromenvanger!

Ik weet het het is wat rustig aan deze kant. Op dit moment zijn er nog geen dingen af ik ben o.a bezig met het pieten pakhuis van Atelier de vrolijke viltvriendjes.
Samen met een paar dames moeten het 5 pakhuizen worden. Het was de bedoeling dat we die met z'n 4 en maakte, maar 1 dame heeft geen puf dus komt het op 3 neer en dat is best pittig.

Maar ik doe wel mee met een swap op facebook "de dromenvanger swap" en deze heb ik vandaag mogen ontvangen. De mijne is nog niet klaar, maar gelukkig heb ik tot 10 november.



Gisteren hebben we onze poes van 17 jaar in  moeten laten slapen. Afgelopen vrijdag werd ze opeens niet lekker hing aan 1 kant en kon niet meer lopen. Waarschijnlijk een hersenbloeding het hele weekend heb ik gehoopt dat ze opknapte, maar dat is jammer genoeg niet gelukt.
Ik moet zeggen dat het me niet in de koude kleren is gaan zitten dus mijn hoofd staat nog niet echt naar dingen maken.

Groetjes lisette

4 opmerkingen:

  1. ja dat gaat je niet in je kouwe kleen zitten het inslapen van je dieren,heel veel sterkte.

    groetjes corina
    ps mooie dromenvanger heb je ontvangenmooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dier missen is altijd hard, het is een deel van je leven.
    En dat was jouw poes al 17 jaar, logisch dat je hoofd nergens naar staat.

    De dromenvanger is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat sneu voor jullie. Een huis dier wordt toch een beetje een extra kind. Die wil je nooit kwijt. Sterkte.

    De dromenvanger is heel mooi. Echt kleuren voor deze tijd van het jaar.
    Succes met het afmaken van jouw dromenvanger.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen