woensdag 20 juni 2012

Verjaardagsfeestje!

Vandaag het feestje van de jongste gevierd voor een paar vriendinnen. Maandag wordt ze 11 jaar alweer.
Ik vond dat snoepzakjes niet meer kunnen voor de meiden dus heb ik cup cakes gehaakt voor allemaal.


Dit waren de varianten die ik maakte sommige heb ik dubbel gemaakt, want het moesten er 8 worden.
Het patroon komt hier vandaan.

We zijn wezen kanoën het was best nog warm op het water en het viel niet tegen met 8 van die meiden.





Ik was even bang dat ik bij "de leukste thuis" op de buis zou komen, maar er is niemand uit de kano gevallen.
Al met al hebben ze het naar hun zin gehad en dat is het voornaamste.
groetjes lisette

2 opmerkingen:

  1. Goedenavond,
    Wat een leuke cupcakes zeg. Inderdaad een leuk idee voor een verjaardag.
    Ga het zeker onthouden!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zullen die meiden wel heel leuk hebben gevonden. Lekker van die kakelende meiden in een kano. Gezellig om zo een feestje te vieren.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen