donderdag 14 juni 2012

Sunshine award!

Mijn eerste Award ontvangen. Ik kreeg hem van Vera ontzettend bedankt vera.
Ik heb vera's blog ontdekt door het amigurumi forum ze maakt onzettend leuke dingen kijk er ook maar eens rond.
Ik ben er in iedergeval ontzettend mee in mijn sas Vera.





De Award is een initiatief om de mensen achter het blog te leren kennen en daarom zijn er wat regels aan verbonden.

1 Bedank degene waarvan je de award hebt ontvangen.


2 Beantwoord 10 vragen



3 Nomineer 10 blogs




De 10 vragen:

Wat is je favoriete dier?
Ik ben eigenlijk een poezenmens, maar voor onze hond "pip"heb ik ook wel een zwak.

Wat is je favoriete getal?
Dat heb ik niet ik heb geen geluksgetal ofzo wat ik altijd neem.

Facebook of Twitter?
Ik heb allebei niet alleen hyves waar ik niet veel meer mee doe. Maar Twitter vind ik echt niets dus kies ik voor Facebook.

Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Daar is maar 1 antwoord op mogelijk cola light.

Wat is je passie?
Ik ben graag aan het werk met vilt of tegenwoordig ook met amigurumihaken. Vergeet dan vaak de tijd en wil steeds weer een ander idee uitdenken.

Krijgen of geven?
Ik ben gek op kadootjes heb ook liever een klein kadootje dan geld bv op mijn verjaardag. Vind het ook leuk om voor iemand speciaal wat te zoeken of te maken en de reactie die hierop komt.

Wat is je favoriete patroon?
Voor het vilt ben ik grote fan van de muizenpakketjes van atelier Tintangel.
Met amigurumi zijn er zoveel leuke patronen vooral engelse zijn erg leuk ( alleen het vertalen).

Wat is je favoriete dag van de week?

Ik denk de vrijdag dan plan ik meestal vrij.

Wat is je favoriete bloem?
Zonnebloemen en pioenrozen.

Wat is favoriete land?
Ik vind de mensen en het eten in Italie super. De dorpjes en de marktjes.
Maar Kroatie vind ik ook erg mooi.

De 10 blogs:
Ellen
Tinie
Anita
Dobbel
Karina
Kristel
Brigitte
Hiphaakwerk
Margreet
Huisvolkleur

ik vind het allemaal leuke blogs die wat extra aandacht verdienen. Er zijn er natuurlijk nog heel veel meer waar ik graag bij kijk.

Fijne dag iedereen ik ga de verjaardag van mijn oudste vieren. Ze is vandaag 13 geworden.

groetjes lisette




2 opmerkingen:

  1. Het is je gegund meissie, je hebt gewoon een heel leuk blog. Leuk om je antwoorden te lezen. En op de door jou genomineerde blogs ga ik ook lekker rondsnuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Lisette,
    Bedankt voor je award, Ik heb het gezien en ben er erg blij mee. Nog niet zo lang actief en dan al een award.
    Ik vind jouw blog ook super en ben een vaste bezoeker geworden.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen