vrijdag 18 mei 2012

Zomerweer Tijd voor een ijsje!!!

En wie kan er nu beter ijs verkopen dan Morris met zijn ijscokar.
Hij heeft zelfs een echt ijsmusje op.
de ijswagen is ook helemaal compleet uitgerust. Het is altijd vol me details gemaakt door atelier Tintangel.
Dank jullie wel voor alle berichtjes hier of prive. Het komt allemaal goed met die schouder het duurt alleen wat te lang naar mijn zin. De pakketjes kan ik in iedergeval weer gewoon maken en het droogvilten met de naald moet gewoon even wachten. Groetjes lisette

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor het IJsco kraampje heb hem ook gemaakt ... mijn vader heeft toen ook koperen dekseltjes gemaakt en ook voor Hannie.
    Het is en blijft een leuke serie ...
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey was jouw vader dat? Heb het volgens mij bij Hanny toen gelezen leuk om nu te weten bij wie het hoorde.

      Verwijderen
  2. Wat leuk zeg om deze muisjes hier te zien :-) ik ben er weg van :-) erg leuk :-)
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden.
    Geweldig ook je caravan in het oranje.
    Mooi gemaakt allemaal .
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen