maandag 21 mei 2012

Huis vol kleur

Twee kleine pakketjes van het huis vol kleur gemaakt. Snel en simpel.
een klein geintje met de hond uit gehaald. Ik weet dat het zielig is en na de foto hebben we het snel uitgedaan, al had Pip er geen moeite mee.
Het staat haar niet slecht!
Bij mijn schoonvader zijn er weer kleine beestjes. konijntjes van 3 weken oud 4 stuks.
Ook kuikens daar heb ik dan niks mee ben namelijk bang voor vogels en zo'n felle hen die haar kuikens verdedigd daar heb ik het niet op.
Ben nu bezig met het strandmeisje van atelier sterre, maar moet nog vulling voor op de krans hebben dan is tie klaar. Verder hoop ik morgen een patroon via de post te krijgen wat ik via marktplaats heb gekocht. Natuurlijk van muizen. gr lisette

1 opmerking:

  1. Leuk he de sleutelhangers van Huis vol Kleur ... ik zag op de site dat ze ook weer een nieuwe in het assortiment heeft en die is ook weer zo leuk !
    Ben benieuwd welk patroon je gaat maken ?
    Shirtje staat wel heel leuk vast dat je reacties krijg als je met haar zo over straat zal lopen ... het arme ding.
    Ach effe voor de gein is toch leuk !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen