woensdag 18 april 2012

Ik hou van holland!

Ben al een beetje in de hollandse sfeer. Vogeltjes aan een tak gemaakt in de kleuren rood,wit en blauw.
De rode en blauwe hebben een kroontje op.
De witte heb ik een bandje in de hollandse kleuren omgedaan.
Verder een klein bankje in de vensterbank gezet met een rode kan met oranje nep tulpen erin en een paar oranje waxinelichtjes.
Ben verder bezig van wat grotere projecten vandaar dat ik wat weinig plaats op het moment. Ik ben een grote draak aan het haken voor Julia die toch wel wat tijd kost ga nu even wat kleinere dingen tussendoor doen van vilt. Merk dat ik niet echt van de grote langdurige projecten ben hou wel van wat afwisseling. Heb de laatste tijd veel gehaakt nu wordt het weer tijd voor andere dingen. Maar eerst moet toch ook die draak af. groetjes lisette

1 opmerking: